Sunday, July 24, 2011

aku..c|k az kembali



lama betul tak update blog ni..enth mcm mn tergerak nk membukanye..seb bek ingat lagi kunci kt mn letak hehehe...

akhir2 ni byk betul hal yg berlaku dlm hidupku..percintaan, kerja, rakan2 dan saudara..arghh seme tu membuatkan aku sakit hati, jiwa, stress huhhh seme2 laa... hanya aku dan DIA yg tahu betapa sakit nye hati ni...

perCINTAan...akukah yg salah pilih? mmg betul apa org kata, cinta itu buta..org sanggup buat apa sj demi cinta..tp cinta?? apa yg cinta boleh buat utk aku? adkh masih lg wujud cinta sejati utk aku?

RAKAN...spt aku yg bersalah? jika benar aku yg bersalah..maafkan aku ye..

SAUDARA...layakkah aku dipersalahkan? jgn disebabkan **** kita bertelagah...jgn disebabkan ***** kita tak bertegur sape... cuba utk tidak mengeruhkan keadaan lagi...ye mmg aku cepat "melatah"..bkn aku yg minta kejadian itu, tetapi knp nk mbsrkan cerita yg kecik?? susah sgt ke nak..argghh susah nk explen nanti ada yg mengadu.. kata tak kenang budi plakk... aku tak kenang budi??? mmg byk yg kau telah buat..ye terima kasih banyak2..budi mmg tak terbalas..MAAF kan aku..

Apapun seme tu akan berlalu pergi..wlupun pahit tp aku perlu teruskan hidup..menanti dgn penuh sabar..dengan berkat doa dan kesabaran, insyaAllah akan ada kebahagian yg akan aku kecapi nanti :)

No comments: