Tuesday, January 27, 2009

Pergilah Kasih Pergilah Cinta

7 days to go..6 days to go..5 days to go..4 days to go..3 days to go..2 days to go..1 day to go..yg mati tgl nama, yg idup mesti teruskan bernafas..knp mesti ingat yg sudah tiada..arghhhh persetankan seme tuh(perghhh ayat ganaszzz)....

Ombak itu menggila
membawa badai bencana
memusnah segala ceria
merentap segala bahagia
menzahir segala derita

pergilah kasih pergilah cinta
lemparkan segala tangis duka
hati ini masih walang
hidup ini masih bergalang
ombak itu menggila
merentap senyum tawa
mendampar tangis nestapa

Aku laungkan segala rindu
Aku tangiskan segala sendu
pada laut pilu
mengapa ombak itu menggila
merentap nafas bahagia
menerjahkan segala sengsara

Pergilah kasih pergilah cinta
tinggalkan segala lara dunia
biar aku bujuk hati yang lara
tidak mengapa
biar aku tatap wajah duka
lirih mengutip serpihan bencana

Pergilah kasih pergilah cinta
doa diiring ke lautan pusara
aku harungi segala derita
tidak mengapa
biar gelodak segala rindu
biar melahar segala sendu
tidak mengapa
cinta ini aku titipkan
kasih ini aku layarkan
Al-Fatihah aku panjatkan
namamu biar aku pahatkan
dalam memori berjuta kenangan...

No comments: