Thursday, October 16, 2008

Hep| Besday...

16/10/19** 105am....uwaaa aku pun kuo...bpk bg nama az**** sdp nama aku nih..unik kata kwn2 sekolah aku..yeke unik ye la kot..nama lak cm lelaki coz yg aku jpa lelaki yg sama nama ngn aku nih huhuhu pe2 pun mekaseh/toce2 pak zain ngn mak ji som yg telh lahirkn n mbesokn aku (wlpn pd hakikat nye aku idak ler beso hehehe)


mekasih somi tk resmi hehe sbb hadiahkn lagu nih...




Dihari bertambahnya umurku...

Tuhan..., maknailah setiap lembaran kisah yang menghiasi hidupku....
Agar kelak dihari bertambahnya umurku, aku mampu menyedari betapa berharganya hidup ini...
Tuhan..., jagalah persahabatan dan percintaanku. ...
Agar kelak dihari bertambahnya umurku, aku masih mendapatkan mereka berdiri setia menemaniku menjalani hidup ini...
Tapi Tuhan..., tutuplah umur dan sisa hidupku..
Jika tak ada lagi kebaikan dan kebajikan yang mampu kuberikan untuk Kamu dan mereka...... Aminn....


No comments: